SPIS TREŚCI NR 2/2022
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Stoliczku nakryj się, czyli co to jest ten algorytm
Lucyna Wodzikowska
Poznajemy świat. Wykorzystanie długopisów 3D w edukacji wczesnoszkolnej
Anna Świć
INFORMATYKA
Gry w Pythonie z modułem turtle
Konrad Jagaciak
Lichess. Tworzymy opracowania za pomocą platformy szachowej
Grzegorz Adaszewski
Podstawy tworzenia instrukcji warunkowych. Projektowanie gier komputerowych w Kodu Game Lab
Adrian Czechowski
Wiosenna praca w Scratch
Marta Rutkowska
INFORMATYKA/TECHNIKA
Nietypowa kartka okolicznościowa
Justyna Klimczyk
PO GODZINACH
Czy kody QR da się wykorzystać w szkole?
Justyna Klimczyk
Histogram w Excel
Marta Rutkowska
Kopia bezpieczeństwa
Wiktor Szymański
EKSTRA DODATEK
Tryb matematyczny: scenariusz lekcji na podstawie książek z serii Minecraft.
Matematyka. Megazadania.