SPIS TREŚCI NR 1/2022
INFORMATYKA
Porządkowanie danych. Jak odnaleźć się pośród przechowywanych plików ( kl. II-V )
Grzegorz Adaszewski
Poznajemy budowę komputera ( kl. IV – VI )
Marta Rutkowska
Czy robot zbudowany z klocków LEGO® Education Spkie™ Prime może zostać artystą? ( kl. IV – VII )
Anna Rzepecka
Zgadnij hasło w APP Inventor ( kl. VI – VIII )
Konrad Jagaciak
Projektowanie aplikacji mobilnych krok po kroku. Tworzenie aplikacji mobilnych przy pomocy ogólnodostępnego środowiska App Inventor ( kl. VII – VIII )
Adrian Czechowski
INFORMATYKA/TECHNIKA
Energia – micro:działania, mega oszczędności. Design GreenCity – Zielone miasto przyszłości i nowoczesne technologie ( kl. IV – VIII )
Zbyszek Karwasiński
MATEMATYKA
Obliczenia procentowe ( kl. VII – VIII )
Justyna Klimczyk
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Robot buduje bałwana. Tworzymy kod na wykonanie bałwana ( kl. I – III )
Lucyna Wodzikowska
PO GODZINACH
Co wspólnego mają drzewa i króliki z rekurencją?
Marta Rutkowska
Polipad – wirtualne manipulacje
Justyna Klimczyk
Znajdź wirtualną flagę
Wiktor Szymański