SPIS TREŚCI NR 3/2021
INFORMATYKA
Podróż do przyszłości, czyli sztuczna inteligencja w praktyce. Proste modele sztucznej inteligencji w środowisku programowania Scratch
Adrian Czechowski
Programujemy konstrukcje w Minecraft Education Edition!
Marta Rutkowska
Gra na stronie internetowej
Konrad Jagaciak
INFORMATYKA/MATEMATYKA
Średnia arytmetyczna i ważona w Pythonie
Justyna Klimczyk
MATEMATYKA
Ułamki – jak je zrozumieć?
Magdalena Szymczak, Krzysztof Wodziański, Robert Berger, Grzegorz Pilarski
TECHNIKA
Micro:Stacja pogodowa
Zbyszek Karwasiński
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Ozoboty ratują Boże Narodzenie
Mateusz Buliński
Scratch 3.0 w edukacji wczesnoszkolnej
Anna Świć
PO GODZINACH
Przydatne skróty klawiszowe
Grzegorz Adaszewski
Zainteresujmy dzieci i młodzież tematyką bezpieczeństwa w sieci (zanim będzie za późno)
Wiktor Szymański
Rekurencja – jak to pokazać?
Marta Rutkowska
Wakelet dobry na wszystko
Justyna Klimczyk
Tajemnica mikrokontrolerów odkryta
Zbyszek Karwasiński