Nr 2

SPIS TREŚCI NR 2/2021

INFORMATYKA

Bieg, skok i unik czyli parkour w Minecrafcie. Nauka układu współrzędnych na podstawie najpopularniejszej gry wszech czasów ( kl. VII-VIII )

Adrian Czechowski

Podróże Scottiego – Europa. Wprowadzenie do programowania, poznanie pojęć: instrukcja, algorytm, program. ( kl. IV-VI )

Marcin Paks

Robimy miniaturkę do filmu na YouTube! ( kl. IV-VI )

Marta Rutkowska

Poznajemy Google Dysk! ( kl. IV-VI )

Marta Rutkowska

Kwadratowe klocki nie tylko w Minecrafcie. Magica Voxel – Poznajemy zaawansowane funkcje programu- tworzymy własny krajobraz (kl. VI-VIII )

Grzegorz Adaszewski

Rysowanie flagi w PixBlocks ( kl. IV-VI )

Jacek Bogdan

INFORMATYKA/TECHNIKA

Kiedy podlać naszą ulubioną roślinę? Konstruujemy czujnik wilgotności ( kl. VII-VIII )

Justyna Klimczyk

Recykling w micro:szkolnej akcji ( kl. IV-VI )

Zbyszek Karwasiński

MATEMATYKA

Pierwsze spotkanie z matematykiem. Stacje zadaniowe ( kl. IV-VI )

Agnieszka Ogiegło

Układ współrzędnych. Jak określać i odczytywać położenie obiektów na płaszczyźnie ( kl. VII-VIII )

Justyna Klimczyk

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

Poznaję programowanie ( kl. I-III )

Marcin Paks

Labirynt w ScratchJR ( kl. I-III ) Konrad Jagaciak

PO GODZINACH

Code Week

Aleksandra Zacharska

Bajka Matematyczna

Matematyka Gryzie

Grywalizacja w edukacji

Adrian Czechowski

Tablice do zadań specjalnych

Justyna Klimczyk

Jak się uczyć z Tik-Toka?

Miłosz Głowacki

Genialne kodowanie w edukacji wczesnoszkolnej

Anna Świć