SPIS TREŚCI NR 2/2021
INFORMATYKA
Bieg, skok i unik czyli parkour w Minecrafcie. Nauka układu współrzędnych na podstawie najpopularniejszej gry wszech czasów ( kl. VII-VIII )
Adrian Czechowski
Podróże Scottiego – Europa. Wprowadzenie do programowania, poznanie pojęć: instrukcja, algorytm, program. ( kl. IV-VI )
Marcin Paks
Robimy miniaturkę do filmu na YouTube! ( kl. IV-VI )
Marta Rutkowska
Poznajemy Google Dysk! ( kl. IV-VI )
Marta Rutkowska
Kwadratowe klocki nie tylko w Minecrafcie. Magica Voxel – Poznajemy zaawansowane funkcje programu- tworzymy własny krajobraz (kl. VI-VIII )
Grzegorz Adaszewski
Rysowanie flagi w PixBlocks ( kl. IV-VI )
Jacek Bogdan
INFORMATYKA/TECHNIKA
Kiedy podlać naszą ulubioną roślinę? Konstruujemy czujnik wilgotności ( kl. VII-VIII )
Justyna Klimczyk
Recykling w micro:szkolnej akcji ( kl. IV-VI )
Zbyszek Karwasiński
MATEMATYKA
Pierwsze spotkanie z matematykiem. Stacje zadaniowe ( kl. IV-VI )
Agnieszka Ogiegło
Układ współrzędnych. Jak określać i odczytywać położenie obiektów na płaszczyźnie ( kl. VII-VIII )
Justyna Klimczyk
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Poznaję programowanie ( kl. I-III )
Marcin Paks
Labirynt w ScratchJR ( kl. I-III ) Konrad Jagaciak
PO GODZINACH
Code Week
Aleksandra Zacharska
Bajka Matematyczna
Matematyka Gryzie
Grywalizacja w edukacji
Adrian Czechowski
Tablice do zadań specjalnych
Justyna Klimczyk
Jak się uczyć z Tik-Toka?
Miłosz Głowacki
Genialne kodowanie w edukacji wczesnoszkolnej
Anna Świć